Search
Close this search box.

איך מוסיפים מיקום באינסטגרם לפוסט וסטורי

זמן קריאה: 2 דקות

אם אתם מעוניינים לשתף סטורי ולא יודעים איך מוסיפים מיקום באינסטגרם, או אולי רוצים להעלות פוסט חדש ולשתף היכן אתם נמצאים אבל לא יודעים איך להוסיף מיקום באינסטגרם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי להסביר לך בצורה הפשוטה ביותר איך עושים זאת – צירפנו לכם צילומי מסך מעודכנים לאינסטגרם של 2024.

איך מוסיפים מיקום באינסטגרם בפוסט

בחרו את התמונה שאותה תרצו לשתף בתור פוסט. ברגע שתבחרו את התמונה, האפליקציה תעביר אתכם למסך כמו בתמונה המצורפת. במסך זו תוכלו לערוך נתונים שקשורים לפוסט כמו תיוג אנשים, הוספת שיר ובין היתר גם את המיקום.

התהליך פשוט מאוד, אך שימו לב – במידה ואתם מבצעים את העלאת הפוסט דרך המכשיר הנייד שלכם, עליכם לוודא בהגדרות ששירותי המיקום שלכם מופעלים. ברגע שתעלו פוסט חדש כששירותי המיקום שלכם מופעלים, האפליקציה תזהה את המיקום ותציג לכם מספר אפשרויות שהיא מזהה שאתם נמצאים בהם.

במידה והלוקיישן שאתם מעוניינים בו לא נמצא בין ההצעות, ניתן ללחות על "Add Location" ולחפש את המיקום בעצמכם.

איך להוסיף מיקום באינסטגרם בסטורי

בחרו את התמונה שאותה תרצו לשתף בתור סטורי. ברגע שתבחרו את התמונה, תועברו אוטומטית אתכם למסך כמו בתמונה המצורפת. במסך הזהתוכלו לערוך נתונים שקשורים סטורי כמו הוספת כיתוב, הוספת אפקטים, הוספת שיר ועוד. לחצו על הכפתור עם האייקון של הריבוע המחייך, היכן שמופיע החץ האדום בתמונה המצורפת.

ברגע שתלחצו על הריבוע המחייך, יפתח לכם מסך שדרכו תוכלו להוסיף אלמנטים מגניבים כדי לשדרג את הסטורי שלכם, כמו תיוג חשבונות אינסטגרם אחרים, הוספת אווטאר, שאלונים, שירים, סקרים ובין היתר גם את המיקום שלכם. לחצו על האלמנט Location. בדומה להוספת מיקום בפוסט,  במידה ואתם מבצעים את העלאת הסטורי דרך הטלפון שלכם, וודאו בהגדרות ששירותי המיקום שלכם מופעלים. ברגע שתעלו סטורי חדש כששירותי המיקום שלכם מופעלים, האפליקציה תזהה את המיקום ותציג לכם מספר אפשרויות שהיא מזהה שאתם נמצאים בהם.

הוספת מיקום באינסטגרם בסטורי

אנו מקווים שהבנתם איך מוסיפים מיקום באינסטגרם בסטורי ובפוסטים. במידה ולא, הנציגים של ארבל דיגיטל ישמחו לעמוד לשרותכם, צרו איתנו קשר עוד היום.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook