Search
Close this search box.

אלמנטור (Elementor) – תוסף לבניית אתרים ללא צורך בידע בקוד

זמן קריאה: 3 דקות

אלמנטור הוא תוסף פופולרי לבניית עמודים באתרים שבנויים על פלטפורמת וורדפרס. תוסף זה מאפשר למשתמשים ליצור עיצובים מותאמים אישית לאתרים שלהם מבלי לדעת קוד.

אלמנטור עובד בשיטת "לגרור ולשחרר" (Drag & Drop) ווידג'טים אל העמודים שאותם הם עורכים ולהתאים אותם לטעמם. התוסף מציע מגוון רחב של תכונות, כולל עורך ויזואלי, תבניות הניתנות להתאמה אישית ועיצוב רספונסיבי שעובד על כל המכשירים. יש לו גם קהילה גדולה של משתמשים ומפתחים שעובדים על עדכונים כדי להרחיב את הפונקציונליות שלו.

ללא ספק אלמנטור הוא תוסף מעולה ליצירת אתרים בעלי מראה מקצועי במהירות ובקלות.

תוסף אלמנטור elementor

תוכן עניינים

חברת אלמנטור

חברת אלמנטור הוקמה ב-2016 על ידי צוות מפתחי אתרים שרצו לפשט את תהליך פיתוח האתר. החברה שמאחורי אלמנטור מבוססת בישראל על ידי צוות מקצועני אתרים בעלי ניסיון רב בעיצוב ופיתוח אתרים. מאז, חברת אלמנטור גדלה במהירות והפכה לכלי מהימן עבור עסקים ואנשים פרטיים ברחבי העולם. אלמנטור צברה במהירות מוניטין של אחד מבוני הדפים הטובים ביותר עבור וורדפרס, והיא נמצאת בשימוש על ידי למעלה מ-5 מיליון אתרים ברחבי העולם. לחברה יש התמקדות חזקה בתמיכת לקוחות ומציעה מגוון משאבים למשתמשים, כולל תיעוד, הדרכות ופורום קהילתי משגשג.

תחילת עבודה עם אלמנטור

התקנת התוסף

ראשית עליכם להתקין את אלמנטור באתר שלכם:

  • היכנסו ללוח הבקרה של וורדפרס שלכם
  • לחצו על תוספים > "הוסף חדש"

יצירת הדף הראשון שלכם עם אלמנטור

  • לחצו בתפריט בלוח הבקרה על דפים > הוסף חדש
  • תן לדף שלכם כותרת ולאחר מכן לחצו על "עריכה באמצעות אלמנטור"
  • הגעתם למסך העריכה -אפשר להתחיל!

שימוש בווידג'טים

כשבונים עמוד באלמנטור זה נעשה באמצעות ווידג'טים, הכוללים אלמנטים כמו תיבות טקסט, תמונות, כותרות, מדיה ועוד. כדי להוסיף ווידג'ט:

  • בחרו ווידג'ט מהתפריט בצד ימין וגררו אותו מחלונית הווידג'טים לאזור הרצוי
  • לאחר ש"תשחרר" את הווידג'ט עמוד שאתם עורכים, תוכלו להתאים אותו באמצעות האפשרויות בחלונית בצד ימין.

עבודה עם אזורים ועמודות

אלמנטור משתמשת במערכת פריסת אזורים ועמודות. אזורים הם כמו ה"מכולות" בעמוד שלכם, וכל אזור יכול להכיל מספר עמודות. לאחר מכן ממקמים ווי'גטים בתוך העמודות האלו.

כדי ליצור אזור:

  • לחצו על הפלוס הקטן.
  • בוחרים את מספר העמודות שברצונך לכלול בקטע. תוכלו להתאים את גודל העמודות מאוחר יותר.

 

כדי להתאים אישית אזור או עמודה:

לחצו קליק ימנית על האזור או על נקודת האחיזה של העמודה כדי לראות אפשרויות התאמה אישית כמו עריכה, שכפול או מחק.

שמירה ופרסום

לאחר שתסיימו לעצב את העמוד שלכם, לחצו על הכפתור "עדכן" בפינה הימנית התחתונה של המסך. אם אתם רוצים לשמור את העבודה שלכם מבלי לפרסם אותה, לחצו על החץ לצד כפתור עדכן ובחר "שמור טיוטה".

סיימנו! עכשיו את מוכנים ליצור את העמוד הראשון שלכם בעצמכם 😊

תפריט אלמנטור

היתרונות בשימוש באלמנטור

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של אלמנטור הוא קלות השימוש בו. יש לו ממשק ידידותי למשתמש שמקל אפילו על מתחילים ליצור אתרים בעלי מראה מקצועי. פונקציונליות הגרירה והשחרור מאפשרת למשתמשים למקם אלמנטים בדף בדיוק היכן שהם רוצים אותם. בנוסף, תכונת התצוגה המקדימה החיה מציגה שינויים בזמן אמת, ומאפשרת למשתמשים לראות איך האתר שלהם ייראה לפני שהם מפרסמים אותו.

אלמנטור מציע ספרייה עצומה של תבניות ובלוקים מובנים מראש, שניתן להתאים אישית לצרכים שלכם. המשמעות היא שתוכלו ליצור אתר אינטרנט ייחודי במהירות מבלי שתצטרכו להתחיל מאפס. התבניות נועדו גם להיות רספונסיביות לנייד, וזה חיוני לבעלי אתרים שרוצים להבטיח שהאתר שלהם ייראה מעולה בכל המכשירים.

יתרון משמעותי נוסף של אלמנטור הוא ההתאמה הרחבה שלו. הוא עובד עם כל ערכת נושא וורדפרס, כך שמשתמשים יכולים לבחור את הנושא המתאים ביותר לצרכיהם ועדיין להשתמש באלמנטור כדי להתאים אישית את האתר שלהם. זה גם משתלב עם תוספי וורדפרס פופולריים רבים, כולל WooCommerce, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אתרי מסחר אלקטרוני.

אלמנטור מציע גם תכונות מתקדמות למשתמשים מנוסים יותר, כגון יכולות CSS ו-HTML מותאמות אישית. זה מאפשר למשתמשים ליצור עיצובים ופונקציונליות מורכבים עוד יותר.

מה זה אלמנטור פרו?

אלמנטור פרו היא גרסת פרימיום של תוסף אלמנטור המציעה תכונות ופונקציונליות נוספות.

עם אלמנטור פרו תוכלו לגשת למגוון של ווידג'טים ואפשרויות עיצוב מתקדמים, כמו גם היכולת ליצור כותרות עליונות, תחתונות ותבניות מותאמות אישית.

התקנת אלמנטור פרו

לצורך התקנת אלמנטור פרו באתר שלכם, תצטרכו לבצע כמה פעולות:

שלב ראשון – רכישת אלמנטור פרו

השלב הראשון בהתקנת אלמנטור פרו הוא רכישת התוסף מאתר אלמנטור. אתם יכולים לבחור מתוך מגוון תוכניות תמחור המבוססות על הצרכים שלכם, החל מרישיון אתר בודד ועד לרישיון סוכנות.

שלב 2: הורידו את התוסף

לאחר רכישת אלמנטור פרו, תקבלו מייל עם קישור להורדת התוסף. לחצו על הקישור ושמור את הקובץ במחשב שלכם.

שלב 3: התקינו את התוסף באתר שלכם

כדי להתקין את אלמנטור פרו באתר האינטרנט שלכם, היכנס ללוח הבקרה של וורדפרס ונווטו לתפריט "תוספים". לחצו על "הוסף חדש" ולאחר מכן לחץ על כפתור "העלה תוסף". בחרו את קובץ התוסף של אלמנטור פרו שהורדתם ולחצו על כפתור "התקן עכשיו". לאחר התקנת התוסף, לחצו על כפתור "הפעל" כדי להפעיל אותו.

שלב 4: הפעילו את מפתח הרישיון שלכם

לאחר הפעלת הפלאגין, תצטרכו להפעיל את מפתח הרישיון שלכם. איך עושים את זה? נווטו לתפריט "אלמנטור" בלוח הבקרה של הוורדפרס שלכם ולחצו על "רישיון". הזינה את מפתח הרישיון שלכם ולחצו על כפתור "הפעל".

שלב 5: התחילו ליצור עם אלמנטור פרו

מזל טוב! התקנתם בהצלחה את אלמנטור פרו באתר האינטרנט שלכם. עכשיו הגיע הזמן להתחיל ליצור. נווטו אל העמוד או הפוסט שבו תרצה להוסיף את אלמנטור פרו, לחצו על כפתור "ערוך עם אלמנטור" והתחלי לעצב את הדף שלכם עם אלמנטים ואפשרויות נוספות חדשות 😊 מסתבכים עם התקנת אלמנטור פרו? אל דאגה, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

אלמנטור פרו מחיר

אלמנטור פרו מציע אפשרויות תמחור גמישות שיתאימו לצרכים של עסקים ואנשים פרטיים בכל הגדלים. המחירים מתחילים ב-239 ש"ח לשנה בלבד עבור רישיון אתר יחיד, עם אפשרויות נוספות הזמינות עבור 3 אתרים, 25 אתרים ואפשרות ללא הגבלה בעלות של 1599 ש"ח.

קישור למחירון – https://elementor.com/pricing-plugin

בניית אתרים עם אלמנטור

ללא ספק, בניית אתרים עם אלמנטור הופכים את החיים לקלים יותר. אתם יכולים לבחור תבנית בנויה מראש או להתחיל מאפס, לגרור ולשחרר ווידג'טים ואלמנטים עיצוביים אל הדף שלכם, והתאימו אישית לפי רצונכם. עם אלמנטור פרו, אתם אפילו יכול להוסיף קוד מותאם אישית לאתר שלכם עבור גמישות ופונקציונליות רבה עוד יותר.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook