Search
Close this search box.

איך עושים פוסט משותף באינסטגרם – המדריך המלא (כולל סרטון)

זמן קריאה: 2 דקות

אינסטגרם היא כבר לא רק פלטפורמה לשיתוף רגעים אישיים אלא התפתחה למרחב לשיתוף פעולה ובניית קהילה. אפשרות אחת ששניתן לראות כיום בפוסטים רבים היא פוסטים משותפים. במדריך זה נסביר מה עומד מאחורי הרעיון וכמובן גם נלמד אתכם שלב אחר שלב איך עושים פוסט משותף באינסטגרם, או במילים אחרות – איך משתפים פוסט באינסטגרם ביחד.

מה זה פוסט משותף באינסטגרם?

מדובר בהעלאת פוסט שדומה בשלביו להעלאת פוסט רגיל, ההבדל הוא שפוסט זה משותף לשני משתמשים שיכולים לכתוב יחד את התוכן והוא יוצג לגולשים כפוסט משותף. זה לא רק מרחיב את טווח ההגעה של הפוסט על ידי התקשרות לעוקבים של שני המשתמשים אלא גם מעודד שיתופי פעולה ייחודיים בתוכן. רוצים לדעת איך מעלים פוסט משותף באינסטגרם? צפו בסרטון למטה ועקבו אחרי השלבים הבאים:

איך עושים פוסט משותף באינסטגרם

איך עושים פוסט משותף משותף באינסגטרם

  • צרו פוסט חדש – פתחו את אפליקציית האינסטגרם שלכם והקישו על סמל '+' במרכז התחתון של המסך. זו נקודת ההתחלה שלכם בהעלאת  פוסט משותף באינסטגרם.
  • בחרו את התוכן אותו תרצו להעלות – בחרו את התמונה או הסרטון שברצונכם להעלות, בדיוק באותה דרך שהייתם עושים בפוסט רגיל.
  • תייגו משתף פעולה – אחרי בחירת התוכן, תראו אפשרות 'תייג אנשים'. הנה הטוויסט: כעת יש אפשרות להוסיף משתפ/ת פעולה – חפשו את הכפתור "Invite a collaborator" והקישו עליו.
  • בחרו את השותפ/ה שלכם לפוסט – בחרו את החשבון איתו תרצו ליצור את הפוסט המשותף באינסטגרם מתוך רשימת העוקבים שלכם. תזכרו, הם חייבים גם לעקוב אחריכם בחזרה כדי להיות זכאים.

השלבים האחרונים הם כמו בהעלאת פוסט רגיל – עריכה, הוספת תיאור / מיקום / שיר וכו', פרסום הפוסט. 

שימו לב – על מנת שתוכלו לראות את הפוסט המשותף שלכם בשני הפידים, משתף הפעולה שבחרתם חייב קודם כל לאשר את התיוג שלו בפוסט שבחרתם להעלות. ברגע שהוא יאשר תוכלו לראות מיד את הפוסט.

היתרונות של פרסום פוסטים משותפים

עד עכשיו הבנתם איך עושים פוסט משותף באינסטגרם, אבל למה כדאי לכם לשקול לעשות זאת?

  • מעורבות מוגברת – שילוב קהלים יכול להוביל לשיעורי מעורבות גבוהים יותר, מכיוון שהפוסט יופיע בפיד של העוקבים של שני המשתמשים.
  • תוכן מגוון – פוסטים משותפים מביאים לרוב לתוכן יצירתי ורענן, הפונה לקהל רחב יותר.
  • הרחבת טווח הגעה – זוהי דרך מצוינת עבור מותגים ומשפיענים להתחבר לקהלים חדשים מבלי לבזבז על מודעות.

עוד לא סגורים על איך עושים collab באינסטגרם?
? צריכים הנחיה? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook