Search
Close this search box.

סמראש (SEMrush) – מערכת SEO מתקדמת

זמן קריאה: 3 דקות

אז, מה זה SEMrush? סמראש הוא כלי קידום אתרים מקיף מעולה שנועד לעזור לעסקים ולאנשים פרטיים להשיג הצלחה בשיווק הדיגיטלי לעסק שלהם.

לסמראש יש למעלה מ-5 מיליון משתמשים ברחבי העולם והיא הפכה לאחד מכלי ה-SEO הפופולריים והאמינים ביותר בתעשייה.

החברה נוסדה בשנת 2008 על ידי אולג שצ'גולב ודמיטרי מלניקוב, ומאז היא גדלה לאחת מפלטפורמות השיווק הדיגיטלי הפופולריות בעולם.

מערכת סמראש

תוכן עניינים

אילו פעולות ניתן לבצע עם סמראש?

מחקר מילות מפתח

כחלק בלתי נפרד מקידום אורגני SEO, מחקר מילות מפתח הוא אבן היסוד של כל אסטרטגיית קידום אתרים אורגני מוצלחת. סמראש מספקת למשתמשים מאגר מידע שופע של מילות מפתח וביטויים, המאפשרים להם לחקור ולזהות את מילות המפתח הרווחיות והרלוונטיות ביותר עבור העסק שלהם. סמראש מספקת גם תובנות לגבי רמת התחרות עבור כל מילת מפתח, ומאפשר לכם להעריך את התחרות שלכם ולקבל החלטות אסטרטגיות לגבי הקידום שלכם.

ביקורת אתרים

ביקורת אתר היא תהליך של ניתוח הביצועים הטכניים של האתר שלכם, זיהוי אזורי שיפור וביצוע אופטימיזציה של האתר שלכם לדירוג טוב יותר במנועי החיפוש. סמראש מציעה תכונת ביקורת אתרים שיכולה לזהות שגיאות, בעיות טכניות ובעיות אחרות שעלולות להשפיע לרעה על ה-SEO של האתר שלכם. בעזרת הפיצ'ר הזה, תוכלו לזהות ולתקן במהירות כל בעיה, מה שמוביל לחוויית משתמש טובה יותר ולדירוג אתר גבוה יותר.

ניתוח קישורים נכנסים

קישורים נכנסים הם אחד הגורמים החשובים ביותר בקביעת דירוג מנוע החיפוש של האתר שלכם. סמראש מספקת כלי לניתוח קישורים נכנסים שמאפשרים לכם לזהות את האיכות והכמות של קישורים נכנסים לאתר שלכם. תוכלו לנתח את הקישורים הנכנסים של המתחרים שלכם, מה שיאפשר לכם לזהות הזדמנויות לבניית קישורים ולפתח אסטרטגיית בניית קישורים יעילה יותר.

ניתוח מתחרים

ניתן לעקוב ולנתח בסמראש את הביצועים של המתחרים שלכם. תוכלו לעקוב אחר דירוג מילות המפתח שלהם, קישורים נכנסים ומדדי SEO אחרים. זה מאפשר לכם לזהות תחומים שבהם המתחרים שלכם חזקים ובהם אתם יכולים להשיג יתרון. על ידי ניתוח המתחרים שלכם, אפשר לפתח אסטרטגיית קידום אורגני יעילה יותר שיכולה לעזור להשיג הצלחה איכותית.

ניתוח תוכן

התוכן הוא המלך בכל הנוגע לקידום אתרים. סמראש מספק תכונת ניתוח תוכן המאפשרת לכם לנתח את תוכן האתר שלכם ולזהות אזורים לשיפור. אתם יכולים גם לנתח את התוכן של המתחרים שלכם, מה שיאפשר לכם לזהות פערים בתוכן ולפתח אסטרטגיית תוכן שיכולה לעזור לכם למשוך יותר מבקרים ולייצר יותר לידים.

פרסום PPC

תכונות הפרסום ב-PPC של סמראש מאפשרות ליצור ולבצע אופטימיזציה של קמפיין קידום ממומן PPC, כולל העתקת מודעות, מיקוד ותקציב. הפלטפורמה מספקת גם מדדים בזמן אמת למעקב אחר ביצועי הקמפיינים וקבלת החלטות מונחות נתונים.

שיווק במדיה חברתית

מערכת סמראש מספקת כלי מדיה חברתית כדי לעזור לעסקים לנהל את הנוכחות שלהם ברשתות החברתיות, כולל יצירת תוכן, תזמון וניתוח. ניתן גם לעקוב אחר אסטרטגיות של מתחרים ולקבל תובנות לגבי מה שעובד בתעשייה שלהם.

מה ההבדלים בין הגרסא החינמית של סמראש לגרסא בתשלום?

סמראש מציעה גם גרסה חינמית וגם גרסת פרו בתשלום של כלי השיווק שלה. שהגרסה החינמית מספקת כמה תכונות שימושיות, גרסת הפרו מציעה חבילה הרבה יותר מקיפה של כלים ושירותים שיכולים לעזור לעסקים לשפר את מאמצי השיווק המקוון שלהם.

ההבדלים העיקריים בין השניים:

 

  • מאפיינים – הגרסה החינמית של סמראש מציעה סט מוגבל של תכונות, כולל 10 בקשות ביום למחקר מילות מפתח וניתוח קישורים נכנסים, מספר מוגבל של דוחות וגישה לפרויקט אחד בלבד. גרסת הפרו לעומת זאת, מציעה גישה בלתי מוגבלת לכל הפיצ'רים, כולל מחקר מילות מפתח, ניתוח קישורים נכנסים, ביקורת אתרים, מעקב אחר מיקום ועוד.

 

  • מחקר מילות מפתח – הגרסה הרגילה מציעה מספר מוגבל של הצעות ומדדי מילות מפתח, בעוד שגרסה בתשלום מספקת מסד נתונים נרחב של מילות מפתח ומאפשרת למשתמשים לעקוב אחר מיקום מילות המפתח שלהם לאורך זמן.

 

  • ביקורת אתר – הגרסה החינמית של סמראש מציעה תכונת ביקורת אתר מוגבלת, בפרו ניתן לעשות ניתוח מקיף יותר של הביצועים הטכניים של אתר אינטרנט ומספקת המלצות לשיפורים.

 

  • מעקב אחר מיקום – הגרסה החינמית של סמראש לא מאפשרת מעקב אחר מיקום, שהוא כלי המאפשר למשתמשים לעקוב אחר דירוג מנוע החיפוש של האתר שלהם עבור מילות מפתח ספציפיות. עם זאת, גרסת הפרו מספקת ניתוח מפורט של דירוג מנוע החיפוש של אתר עבור עד 500 מילות מפתח.

 

  • דיווחים – הגרסה ללא תשלום מספקת מספר מוגבל של דוחות, בפרו יש יכולות דיווח בלתי מוגבלות, המאפשרות למשתמשים ליצור דוחות מותאמים אישית ולשתף אותם עם הצוות או הלקוחות שלהם.

 

  • שירות לקוחות – הגרסה החינמית מציעה תמיכת לקוחות מוגבלת, בפרו יש גישה לתמיכת לקוחות ייעודית ולניהול חשבונות.

סמראש פרו - מחירים וחבילות

סמראש מציעה כמה סוגי תוכניות ותמחור שמתאימים לעסקים מכל הגדלים והתקציבים. התוכניות מתחילות ב-$119.95 לחודש לגרסת הפרו, הכוללת גישה לכל הפיצ'רים מלבד כמה תכונות מתקדמות. תוכנית ה"גורו", שכוללת את כל הפיצ'רים ב-$229.95 לחודש, וקיימת גם תוכנית מותאמת אישית לעסקים גדולים יותר עם צרכים ספציפיים ב-449.95$ לחודש.

אז אם הבנתם מה זה SEMrush וזקוקים לייעוץ או עזרה עם המערכת, צרו איתנו קשר והנציגים של ארבל דיגיטל ישמחו לעמוד לשרותכם.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook