Search
Close this search box.

מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר – המאמר שיעשה לכם סדר

זמן קריאה: 2 דקות

בעולם הדיגיטל שהולך ומתפתח קיימים המון מושגים וסוגים של דפים ברחבי האינטרנט שלפעמים יכולים קצת לבלבל. אם אי פעם שאלתם את עצמכם, "מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר?" אתם לא לבד. במאמר הבא נסביר בדיוק מה ההבדל, ננתח את ההבדלים ונעזור לכם להחליט מה הכי טוב עבור העסק שלכם.

הבנת היסודות - אתר לעומת דף נחיתה

כדי להבהיר מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר, נתחיל בהגדרה פשוטה של כל מונח –

 

  • אתר אינטרנט – אתר אינטרנט הוא אוסף של דפי אינטרנט מחוברים זה לזה תחת שם דומיין יחיד, לרוב כולל דף בית, דף מידע אודות, דף יצירת קשר ודפי שירות או מוצר. הוא מציג מידע מקיף על העסק או הארגון שלכם.

 

  • דף נחיתה – דף נחיתה לעומת זאת, הוא דף אינטרנט עצמאי שנוצר עבור קמפיין שיווקי ספציפי. זה המקום שבו מבקר "נוחת" לאחר לחיצה על קישור באימייל, או מודעות מגוגל, בינג, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או מקומות דומים באינטרנט.

דוגמא למה זה דף נחיתה

דוגמא למה זה אתר

ההבדלים העיקריים בין דף נחיתה לאתר

  • מַטָרָה -אתרי אינטרנט נועדו לשרת מטרות מרובות, ממיתוג ומתן מידע על העסק שלכם, ועד להצגת מגוון המוצרים או תיק העבודות שלכם, הם פלטפורמת All In One שמתקשרת את זהות העסק שלכם לגולשים. דפי נחיתה לעומת זאת, מעוצבים עם יעד ממוקד אחד, המכונה קריאה לפעולה (CTA). הפשטות הזו היא הכוח הגדול ביותר שלה. המטרה יכולה להיות כל דבר, החל מאיסוף פרטי הקשר של המבקר ועד ביצוע מכירה.

 

  • ניווט – לאתרים יש מבנה מורכב מלא בקישורים המובילים לדפים שונים, המציעים למשתמש את היכולת לחקור יותר על העסק או הארגון. דפי נחיתה נטולי כל הסחות דעת. בדרך כלל אין להם סרגל ניווט והיעדר קישורים משאיר את המבקרים שלכם ממוקדים במשימה שעל הפרק, ומוביל אותם במהירות ל-CTA שלכם.

 

  • עיצוב ותוכן – אתרי אינטרנט צריכים להיות מושכים ויזואלית ולהכיל תוכן ברמה גבוהה. הם חייבים להתעדכן באופן קבוע כדי לשמור על מעורבות המבקרים ולחזור לעוד. עם זאת, דפי נחיתה הם לרוב פשוטים וממוקדים מאוד. הם נועדו לגרום למבקרים לנקוט בפעולה, כאשר כל רכיב בדף מתמקד ב-CTA.

 

ומה זה אומר עבורכם?

הבנה מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר לא עוסקת רק בהגדרות. זה על לדעת איך למנף את שניהם עבור העסק שלכם. אתרים חיוניים לביסוס נוכחות ואמינות ברשת. הם מספקים תמונה מלאה של העסק שלכם ומשמשים כמרכז לפעילויות המקוונות שלכם.

דפי נחיתה חיוניים עבור קמפיינים שיווקיים ממוקדים. ניתן להשתמש בהם ביעילות כדי להדריך את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם במשפך השיווקי שלכם, להפוך אותם ללידים ובסופו של דבר להמרות.

עדיין לא הבנתם מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר? צרו איתנו קשר עוד היום והנציגים של ארבל דיגיטל ישמחו לעמוד לשרותכם.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook