Search
Close this search box.

קידום אתר חנות – מה זה איקומרס ואיך משווקים נכון

זמן קריאה: 2 דקות

אז לפני הכל נתחיל בתשובה לשאלה – מה זה איקומרס? איקומרס הוא אתר שמשמש כחנות וירטואלית ומאפשר קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים באינטרנט באמצעות ביצוע חיוב המוצרים באמצעות תוספי סליקת אשראי.

הוא מאפשר לעסקים לבצע עסקאות עם לקוחות באמצעות פלטפורמה אלקטרונית, ומאפשר להם לרכוש מוצרים או שירותים בכמה לחיצות כפתור.

אתרי איקומרס כוללים בדרך כלל קטלוגים של מוצרים, עגלות קניות, שערי תשלום מאובטחים ומערכות לעיבוד הזמנות. הם יכולים לנוע מחנויות מקוונות קטנות ועד לשווקים רב לאומיים גדולים, המציעים מגוון רחב של מוצרים ושירותים לצרכנים ברחבי העולם.

עלייתו של המסחר האלקטרוני שינתה מהותית את הדרך שבה עסקים פועלים, ואפשרה להם להגיע ללקוחות חדשים ולהרחיב את פעילותם מעבר לחנויות המסורתיות.

קידום אתר חנות

שיווק איקומרס

בשונה מאתרי תדמית, ברוב המקרים, רוב העמודים באתרי איקומרס הם עמודי מוצר, שבהם יופיעו שם מוצר, תיאור המוצר (כגון מהו המוצר / מפרט טכני / מידה של בגד / שימושים וכו'), תמונה של המוצר, מחיר, כפתור הוספה לסל וכפתור לרכישה מיידית. למרות זאת, גם אתרי סחר הם אתרים שכדי שיישארו בראש המחשבות של הגולשים, מומלץ לבצע להם קידום ושיווק בדרכים שרלוונטיות לסוג העסק. ישנן אסטרטגיות שונות שבהן תוכל להשתמש כדי לקדם את אתר המסחר האלקטרוני שלכם ולהניע תנועה ומכירות. הנה כמה דרכים יעילות לשיווק איקומרס בצורה מוצלחת:

  • קידום אורגני SEO – עשו קידום אורגני לעסק שלכן כדי להגביר את הסיכוי שתופיעו בראש תוצאות החיפוש בגוגל לטווח ארוך. זה כולל שימוש במילות מפתח רלוונטיות בתיאורי המוצרים שלכם, אופטימיזציה של מבנה האתר ובניית קישורים נכנסים לאתר שלכם.
  • קידום ממומן PPC – השתמשו בפרסום מסוג קידום ממומן בגוגל בתשלום לפי קליק (PPC) כדי להניע תנועה ממוקדת לאתר שלכם. פלטפורמות כמו Google Ads ופרסום במדיה חברתית יכולות לעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם.
  • שיווק תוכן – צרו תוכן מעניין המספק ערך לקהל שלכם, כגון פוסטים בבלוג, סרטונים ואינפוגרפיקה. שתפו את התוכן שלכם במדיה חברתית, בפורומים ובקהילות מקוונות אחרות.
  • שיווק ברשתות החברתיות – בנו נוכחות בפלטפורמות מדיה חברתית כגון פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, והשתמשו בהן כדי לקדם את המוצרים שלכם וליצור מעורבות עם הקהל שלכם.
  • שיווק בדוא"ל – בנו רשימת דוא"ל ושלחו ניוזלטרים ומיילים פרסומיים רגילים למנויים שלכם, תוך הדגשת מוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים ועדכונים אחרים.
  • שיווק משפיעינים – במידת האפשר, תחברו למשפיענים בנישה שלכם כדי לקדם את המוצרים שלכם לקהל שלהם. זו יכולה להיות דרך יעילה להגיע לקהל רחב יותר ולבנות אמינות.
  • שיווק שותפים – שתפו פעולה עם אתרים ובלוגרים אחרים כדי לקדם את המוצרים שלכם, שלמו להם עמלה עבור כל מכירות שהם מייצרים.
  • ביקורות של לקוחות – עודדו לקוחות להשאיר ביקורות באתר שלכם ובאתרי ביקורות אחרים. ביקורות חיוביות יכולות לעזור לבנות אמון ואמינות ולהגדיל את ההמרות.

 

החשיבות של עקביות בקידום אתרי איקומרס

עקביות היא המפתח בכל הנוגע לקידום אתרי איקומרס. עדכון קבוע של התוכן שלכם, מעורבות עם הקהל שלכם ברשתות החברתיות וביצוע קידום אורגני איכותי הן משימות חשובות שדורשות תשומת לב מתמשכת. על ידי שמירה על אסטרטגיית שיווק עקבית, תוכלו לבנות אמון עם הקהל שלכם, להגדיל את החשיפה של האתר שלכם ובסופו של דבר להגדיל גם את המכירות.  זכרו – שיווק איקומרס חשוב לא פחות משיווק אתרים רגילים.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook