Search
Close this search box.

פלטפורמות לבניית אתרים הנפוצות ביותר בישראל

זמן קריאה: 2 דקות

אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם ושהוא יתבלט בין שאר העסקים והמתחרים שלכם כדאי מאוד שיהיה לכם אתר אינטרנט. בין המבחר הרחב של פלטפורמות לבניית אתרים הקיימות היום, זה יכול להיות מרתיע לבחור את הפלטפורמה הנכונה שתואמת את הצרכים, הכישורים והתקציב שלכם. אנחנו כאן כדאי לעשות לכם סדר 🙂 

פלטפורמות לבניית אתרים

פלטפורמות לבניית אתרים מציעות מגוון שירותים וכלים לבניית אתר מאפס בקלות ובמהירות. בין אם אתם בתחילת דרככם ואתם מעוניינים להקים בלוג אישי או אנשי מקצוע שבונים אתרים, יש פלטפורמה שתתאים לצרכים שלכם.

פלטפורמות לבניית אתרים

וויקס (Wix) - אפשרות ידידותית למשתמש

 

מבין הפלטפורמות לבניית אתרים, וויקס נחשבת פופולאריות בעקבות הפשטות שלה ועל מגוון רחב של תבניות. זוהי נקודת התחלה לא רעה למתחילים. עם זאת, אמנם וויקס היא פלטפורמה ידידותית למשתמש, אך קיימות בה מגבלות למי שמחפש להרחיב או להתאים את האתר מעבר לדברים הבסיסיים.

סקוורספייס (Squarespace) - מלוטש ומודרני

סקוורספייס היא בחירה פופולרית נוספת בקרב פלטפורמות לבניית אתרים, הידועה בתבניות המודרניות ובמשיכה האסתטית שלה. פלטפורמה זו נפוצה בעיקר בקרב אנשי קריאייטיב שרוצים להציג תיקי עבודות או לנהל חנויות איקומרס בקנה מידה קטן.

שופיפיי (Shopify) - מסחר אלקטרוני נוח

שופיפיי נפוצה אצל בעלי עסקים שמעוניינים באתרי סחר. היא מציעה כלים מותאמים למכירות אונליין ויכולה להתאים לעסקים בכל הגדלים. גם פלטפורמה זו היא ידידותית למשתמש, אך לא תמיד זולה וגובה עמלות עסקה ותוספות.

וורדפרס (WordPress) - הדובדבן שבקצפת

מערכת וורדפרס בולטת בין פלטפורמות בניית אתרים בזכות השפע ונוחות השימוש שלה. פלטפורמה זו היא קוד פתוח שמגיעה עם ספרייה ענקית של תבניות ותוספים ויכולה להתאים לכל סוג של אתר שרוצים לבנות.

למה כדאי להשתמש באלמנטור לבניית אתר וורדפרס

התאמה אישית ללא תחרות – תוסף אלמנטור הוא תוסף לבניית עמודים בשיטת "גרור ושחרר" שהופך את הממשק של וורדפרס לפלטפורמה נוחה מאוד למשתמש. זה מאפשר לכם להתאים אישית כל אזור שתרצו באתר שלכם בלי צורך לדעת קוד.

עיצובים חזקים ורספונסיביים – שימוש באלמנטור לבניית האתר שלכם לא רק מושך מבחינה ויזואלית אלא גם רספונסיבי. משמעות הדבר היא שהאתר שלכם יתאים את עצמו אוטומטית ויראה מעולה בכל מכשיר (תכונה חשובה בעקבות ההתפתחות בעולם הדיגיטל שהביאה הרבה גולשים להשתמש באינטרנט דרך המובייל).

מבחר ווידג'טים רחב – תוסף זה מקנה לכם גישה למגוון עצום של ווידג'טים כדי להוסיף פונקציונליות לאתר שלכם. מכותרת תמונות ועד לטבלאות מחירים, כל אלמנט יכול להשתלב בצורה חלקה בעיצוב שלכם.

קהילה ותמיכה – השילוב של וורדפרס ואלמנטור אומר שאתם נתמכים על ידי שתי קהילות גדולות מאוד. עזרה, עצות ורעיונות חדשים נמצאים תמיד במרחק פורום או הדרכה.

קבלת החלטה

הבחירה בין פלטפורמות לבניית אתרים תלויה בסופו של דבר בחזון ארוך הטווח שלכם עבור האתר שלכם. בעוד שמספר פלטפורמות יכולות להציע יתרונות אטרקטיביים לטווח קצר, חשוב לקחת בחשבון את המסלול ואת פוטנציאל הצמיחה של העסק שלכם.

וורדפרס ואלמנטור - השילוב המנצח

בין המגוון הרחב של פלטפורמות לבניית אתרים, וורדפרס ואלמנטור ידועות כצוות מנצח שמקנה שליטה וקלות שימוש. הצמד הזה מספק פתרון מקיף שמאפשר לכם לבנות ולנהל אתר אינטרנט שיכול להתפתח עם העסק או המותג האישי שלכם.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook