Search
Close this search box.

איך עושים קידום ממומן בסטורי באינסטגרם – המדריך המלא

זמן קריאה: 4 דקות

בשנים האחרונות אינסטגרם הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם.

עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים, אינסטגרם הפכה לכלי חיוני לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולהתחבר ללקוחות חדשים.

אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות קידום ממומן באינסטגרם.

היא חיונית עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד לטובת קידום המוצרים, השירותים והמותגים האישיים שלהם.

מבצעים ממומנים, הכוללים סטוריז ממומנים ופוסטים ממומנים (boost), הם דרך יעילה להגיע לקהל גדול יותר, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את הנראות באינטרנט.

תוכן עניינים

מהו קידום ממומן באינסטגרם?

קידום ממומן באינסטגרם הוא אסטרטגיית פרסום בתשלום המאפשרת לעסקים למקד את הקהל הרצוי להם באמצעות פוסטים, סטורי או מודעות ממומנות. פוסטים ממומנים אלו נוצרים על ידי העסק ולאחר מכן מקודמים לקהל יעד ספציפי על סמך גורמים כמו מיקום, תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים והתנהגות

איך עושים קידום ממומן באינסטגרם?

  • צרו תוכן מושך ומעניין – לפני הכל, עליכם ליצור סטורי שמתאים לעסק או למסר שאתם מעוניינים להעביר לקהל. התוכן הזה צריך להיות מושך ויזואלית ומעניין כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל. זכרו שסטוריז באינסטגרם הם בדרך כלל אנכיים ונמשכים לזמן קצר.
  • הגדירו חשבון עסקי – כדי להפעיל קידומים ממומנים, אתם צריך חשבון אינסטגרם עסקי או "יוצר". אם עדיין אין לכם כזה, תוכלו להמיר את החשבון הקיים שלכם בהגדרות אינסטגרם.
  • קישור למנהל המודעות של פייסבוק (Facebook Ads Manager) – מכיוון שאינסטגרם בבעלות פייסבוק, תשתמש במנהל המודעות של פייסבוק לקידום שלכם באינסטגרם. קשרו את חשבון האינסטגרם שלכם לדף פייסבוק והגדירו את חשבון מנהל המודעות שלכם.
  • בחרו את היעד שלכם – במנהל המודעות תתחילו בבחירת יעד מסע הפרסום שלכם. זה יכול להיות הגברת המודעות למותג, הגברת תנועה לאתר או הגברת המעורבות, בין יעדים אחרים.
  • הגדר את הקהל שלכם – ניתן להתאים אישית את קהל היעד שלכם על סמך גורמים כמו גיל, מגדר, מיקום, תחומי עניין והתנהגויות. זה מבטיח שהתוכן שלכם יוצג לצופים הרלוונטיים ביותר.
  • הגדירו את התקציב ואת לוח הזמנים שלכם – החליטו כמה אתם רוצה להוציא וכמה זמן אתם רוצים שהקידום שלכם יפעל. ניתן לבחור תקציב יומי או תקציב לכל החיים למשך הקמפיין.
  • צרו את המודעה – השתמשו בתוכן שיצרתם עבור הסטורי שלכם ובצעו את כל השינויים הדרושים עבור המודעה, כמו הוספת כפתור הנעה לפעולה או קישור לאתר.
  • בדיקה והשקה – לפני שהמודעה שלכם תעלה לאוויר, בצעו ווידוא לכל ההגדרות והתוכן. לאחר שתהיו מרוצים, הפעילו את הקמפיין הממומן שלכם.
  • מעקב אחר ביצועים – אחרי שהמודעה שלכם פועלת, השתמשו בכלי הניתוח של אינסטגרם כדי לעקוב אחר הביצועים שלה. אתם יכולים לראות מדדים כמו טווח הגעה, הופעות ומעורבות, שיכולים לעזור בהתאמת האסטרטגיה שלכם לקמפיינים עתידיים.

קידום ממומן בסטורי באינסטגרם

הסטוריז באינסטגרם שינו את הדרך שבה משתמשים מתקשרים עם תוכן ובעלי עסקים ממנפים קידום סטורי באינסטגרם כדי להשיג תשומת לב, לטפח מעורבות ובסופו של דבר להניע המרות. קידום ממומן בסטורי באינסטגרם כולל שיתוף פעולה עם משפיענים או ניצול תכונות הפרסום של הפלטפורמה כדי להציג את התוכן שלכם לקהל רחב יותר. על ידי שילוב חלק בסיפורים של משתמשים, קידומי מכירות ממומנים נראים מקוריים ולא פולשניים, מה שמגביר את הסיכוי למשוך את תשומת הלב של הצופים.

היתרונות של קידום ממומן באינסטגרם

ישנם יתרונות רבים לשימוש בקידום ממומן באינסטגרם עבור העסק שלך. להלן כמה מהיתרונות המשמעותיים ביותר:

  • נראות וטווח הגעה מוגבריםקידום ממומן באינסטגרם מאפשר לעסקים להגיע לקהל גדול וממוקד יותר מפוסטים אורגניים. על ידי מיקוד לקהל הרצוי שלך, תוכל להגביר את הנראות ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים שאולי לא מצאו את העסק שלך אחרת.
  • מעורבות מוגברתקידום ממומן באינסטגרם יכול להגביר את המעורבות על ידי יצירת לייקים, תגובות ושיתופים. מעורבות זו יכולה לעזור להגביר את הנראות והאמינות של המותג שלך, ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר עבור לקוחות פוטנציאליים.
  • הגדלת מכירות והכנסותקידום ממומן באינסטגרם יכול להגדיל את המכירות וההכנסות על ידי העברת תנועה לאתר או לחנות המקוונת שלך. על ידי מיקוד לקהל הנכון עם המסר הנכון, אתה יכול להגדיל את ההמרות ולהניב יותר הכנסות לעסק שלך.
  • שיווק ממוקד – באמצעות מינוף כלי המיקוד העוצמתיים, קידום ממומן באינסטגרם מאפשר לכם למקד את התוכן שלכם בדמוגרפיה ספציפית, ולהבטיח שהמסר שלך יגיע לאנשים הנכונים.

קידום מבצעים שווים בסטורי

כדי להפיק את המירב מהמבצעים הממומנים שלכם בסטורי, שקלו את האפשרויות הבאות:

תמונות ויזואליות משכנעות – השתמשו בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה שמושכים ויזואלית ומתואמים לאסתטיקה של המותג שלכם.

הודעות ברורות – צרו כתוביות תמציתיות ומרתקות שמעבירות את המסר שלכם ביעילות בתוך מסגרת הזמן המוגבלת של סיפור.

אלמנטים אינטראקטיביים – שלבו תכונות אינטראקטיביות כדי לעודד מעורבות והשתתפות של הצופים.

הנעה לפעולה (CTA) – תכללו תמיד הנעה לפעולה ברורה שמכוונת את הצופים לפעולה הרצויה, בין אם זה החלקה למעלה, ביקור באתר שלכם או ביצוע רכישה.

מדוע קידום ממומן באינסטגרם חשוב לעסקים מסוימים

קידום ממומן באינסטגרם חשוב במיוחד לעסקים שרוצים למקד לקהל מסוים, לבנות מודעות למותג, ולייצר יותר מכירות והכנסות. זוהי גם דרך מצוינת להתחרות עם עסקים גדולים יותר שאולי יש להם יותר משאבים לשיווק ופרסום. על ידי מינוף קידום ממומן באינסטגרם, עסקים קטנים ובינוניים יכולים להגיע לקהל רחב יותר, לבנות את המותג שלהם ולהגדיל את הכנסותיהם מבלי לשבור את הכיס. צריכים מידע נוסף על איך עושים סטורי ממומן באינסטגרם? צרו איתנו קשר עוד היום והנציגים של ארבל דיגיטל ישמחו לעמוד לשרותכם.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook