Search
Close this search box.

יוסט Yoast SEO – תוסף וורדפרס לקידום אורגני

זמן קריאה: 3 דקות

Yoast SEO הוא תוסף וורדפרס פופולרי שנועד לעזור לכם לשפר את האופטימיזציה למנועי החיפוש (SEO) של האתר שלכם. עם למעלה מ-5 מיליון התקנות פעילות ודירוג של 4.7 כוכבים, יוסט SEO הוא הבחירה המומלצת עבור בעלי אתרים רבים המעוניינים להגביר את דירוג מנועי החיפוש שלהם.

התוסף עוזר לבצע אופטימיזציה של תוכן האתר, תגיות המטא והמבנה הכללי כדי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר עבור מנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו. על ידי שימוש ב-Yoast SEO, אפשר להבטיח שהאתר ניתן לגילוי בקלות במנועי החיפוש ומדורג גבוה יותר בדפי התוצאות.

יוסט SEO

תוכן עניינים

היכרות עם יוסט SEO

SEO מציע מגוון רחב של הגדרות ופיצ'רים מיוחדים שיעזרו לכם לשפר משמעות את ה-SEO שלכם:

  1. 1. אופטימיזציה של מילות מפתח – יוסט SEO עוזר למקד את מילות המפתח הנכונות על ידי ניתוח התוכן שלכם והצעת שיפורים. זה גם בודק את צפיפות מילות המפתח שהביטויים שאתם מקדמים מופיעות בכמות ובצורה נכונה בכל התוכן שלכם.

 

  1. 2. ניתוח קריאות – התוסף מעריך את הקריאות של התוכן שלכם, ומספק הצעות כיצד לשפר אותו הן עבור מנועי החיפוש והן עבור משתמשים.

 

  1. 3. יוסט SEOSnippet Preview – פיצ'ר זה מספק תצוגה מקדימה של האופן שבו הדף שלכם יופיע בתוצאות של מנועי החיפוש, ומאפשר לכם לבצע אופטימיזציה לתגיות המטא (כותרת (Title), תיאור (Description) וכתובת אתר ידידותית (Friendly URL) כדי לשפר את שיעורי ההקלקה.

 

  1. יצירת מפת אתר XML – התוסף יוצר אוטומטית מפת אתר XML עבור האתר שלכם, מה שמקל על מנועי החיפוש לסרוק ולהוסיף את התוכן שלכם לאינדקס.

 

  1. פירורי לחם (BreadCrumbs) – יוסט SEO מאפשר לכם להוסיף ניווט פירורי לחם לאתר שלכם, מה שיכול לשפר את חווית המשתמש ולעזור למנועי החיפוש להבין את מבנה האתר שלכם.

התקנת התוסף Yoast SEO באתר שלכם

התקנת יוסט היא תהליך פשוט. בצעו את השלבים הבאים כדי להוסיף את הפלאגין לאתר שלכם ולהתחיל לעבוד איתו:

 

  1. היכנסו ללוח הבקרה שלכם.
  2. לחצו על תוספים > הוסף חדש.
  3. חפש 'Yoast SEO' בשורת החיפוש.
  4. לחצו על כפתור 'התקן עכשיו' לצד התוסף Yoast SEO בתוצאות החיפוש.
  5. לאחר התקנת הפלאגין, לחצו על כפתור 'הפעל' כדי להפעיל את Yoast SEO באתר שלכם.

הגדרת Yoast SEO לביצועים אופטימליים

לאחר התקנה והפעלה של Yoast SEO, חיוני להגדיר את התוסף בצורה נכונה כדי למקסם את הפוטנציאל שלו. הנה כמה שלבים שיעזרו לכם להגדיר את אותו:

  1. גשו ללוח הבקרה של יוסט.
  2. הפעילו את אשף התצורה כדי להגדיר את הגדרות ה-SEO הבסיסיות עבור האתר שלכם.
  3. הגדירו את הגדרות 'מראה חיפוש', כולל סוגי תוכן, טקסונומיות וארכיונים.
  4. הגדירו פרופילי רשתות חברתיות וודא שהאתר שלכם מותאם לשיתוף חברתי.
  5. אפשרו תכונות מתקדמות, כגון מפת האתר XML ופירורי לחם, במידת הצורך.

איך להפיק את המקסימום מהתוסף?

     1. בצעו אופטימיזציה של לכל התוכן – השתמשו בכלי ניתוח התוכן של התוסף כדי לבצע אופטימיזציה של כל פוסט ועמוד בבלוג באתר שלכם עבור מילות המפתח היעד שלכם.

  1. בחרו במילות מפתח התמקדות בחוכמה – בחרו מילות מפתח רלוונטיות עם תנועה גבוהה עם תחרות נמוכה כדי לקבל את הסיכוי הטוב ביותר לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
  2. שפר את הקריאה – עקבו אחר ההצעות של יוסט SEO כדי לשפר את הקריאות של התוכן שלכם, מה שהופך אותו למושך יותר הן עבור המשתמשים והן עבור מנועי החיפוש.
  3. עדכן מטא תגיות – השתמשו בתכונת התצוגה המקדימה של קטעים כדי לבצע אופטימיזציה של המטא תגיות שלכם (כותרת, תיאור וסלאג) לקבלת שיעורי קליקים טובים יותר וניראות במנועי חיפוש.
  4. עקבו אחר ההתקדמות שלכם – בדקו באופן קבוע את ביצועי ה-SEO של האתר שלכם באמצעות לוח הבקרה של Yoast SEO ובצעו את ההתאמות הנדרשות כדי לשפר את הדירוג שלכם.

Yoast SEO Premium

Yoast SEO Premium היא הגרסה בתשלום של התוסף, המציעה תכונות ופונקציונליות נוספות שיעזרו לכם לבצע אופטימיזציה נוספת של האתר שלך למנועי חיפוש. חלק מתכונות המפתח הכלולות בגרסת הפרימיום הן:

מילות מפתח מרובות למיקוד –  בצעו אופטימיזציה של התוכן שלכם עבור עד 5 מילות מפתח או ביטויים המיקוד, ומאפשר לכם למקד למגוון רחב יותר של שאילתות חיפוש.
הצעות לקישורים פנימיים – מספק הצעות לקישור לתוכן רלוונטי אחר באתר האינטרנט שלכם, ועוזר לשפר את מבנה האתר הכולל ואת פרופיל הקישורים הפנימיים שלכם.
תובנות תוכן – סקירה כללית של המילים והביטויים הבולטים ביותר בשימוש בתוכן שלכם, ועוזרת לך להבין טוב יותר על מה התוכן שלכם.
מנהל הפניות – ביצוע הפניות באופן אטומטי מה שיכול לעזור לתקן קישורים שבורים, להימנע משגיאות 404 ולשמור על מבנה אתר נקי.
תמיכת פרימיום 24/7 – גישה לתמיכה ייעודית מצוות Yoast כדי לעזור לכם בכל בעיה או שאלה הקשורה לתוסף.
עדכונים שוטפים – קבלו עדכונים אוטומטיים עם תכונות חדשות ושיפורים לפלאגין.


ההבדל העיקרי בין Yoast SEO Regular ל-Yoast SEO Premium הוא התכונות והפונקציונליות הנוספות המוצעות בגרסת הפרימיום. בעוד שהגרסה הרגילה מספקת בסיס איתן לאופטימיזציה של האתר שלכם, גרסת הפרימיום מציעה כלים נוספים ותמיכה שיעזרו לכם לשפר עוד יותר את ביצועי מנוע החיפוש של האתר שלכם.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook