Search
Close this search box.

6 תוספי וורדפרס מומלצים למקדמי אתרים ובכללי

זמן קריאה: 4 דקות

בעלי אתרים תמיד מחפשים את הכלים היעילים ביותר כדי להגדיל תנועה ומעורבות.

בין הכלים הללו, התוספים המומלצים של וורדפרס בולטים מכיוון שהם מציעים פונקציונליות מגוונת.

למערכת וורדפרס יש מספר תוספים המותאמים לאופטימיזציה של האתר, מעורבות גולשים והכי חשוב קידום אתרים. אם אתם מעוניינים להכיר תוספי וורדפרס מומלצים שכדאי לכם לשקול להשתמש בהם, המשיכו לקרוא.

תוספי וורדפרס מומלצים

YOAST SEO - פתרון רוחבי ל-SEO

בין התוספים המומלצים ביותר לוורדפרס, יוסט SEO תמיד מוצא את מקומו. תוסף זה מסייע באופטימיזציה של התוכן, תגיות המטא, הכותרות והתיאורים של האתר שלכם. הוא אפילו מציע ניתוח קריאות ויצירת מפת אתר XML. עם ממשק ידידותי למשתמש, לא מפתיע ש-Yoast SEO הוא תוסף כה פופולארי ומומלץ ע"י משתמשים.

יוסט SEO

RankMath SEO

RankMath SEO הוא תוסף וורדפרס מומלץ נוסף לאופטימיזציה של האתר. הוא מציע ממשק ותכונות ייחודיות כמו ניתוח SEO המבוסס על 40 גורמים, תמיכה ב-Rich Snippet ודפי 404. התוסף מאפשר יצירה והטמעה של סכמות  בקלות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למי שמעוניין לקחת את הקידום שלו צעד אחד קדימה ולשפר את נראות האתר במנועי החיפוש.

RANKMATH SEO PLUGIN

WP Rocket - ניקוי קאש והגברת מהירות

תוסף מטמון שנועד לשפר את הביצועים של אתרי וורדפרס. שמירה במטמון היא טכניקה המשמשת לאחסון עותקים של קבצים שנכנסים אליהם לעתים קרובות, כגון דפי HTML, גיליונות סגנונות CSS וקובצי JavaScript, כך שניתן לאחזר אותם במהירות כאשר משתמש מבקר מחדש בדף.

WP ROCKET

IMAGIFY - אופטימיזציה לתמונות

Imagify הוא תוסף שנועד לייעל ולדחוס תמונות קיימות באתר שלכם. אופטימיזציה של משקל התמונות חיונית לשיפור המהירות וביצועי האתר באופן כללי, הפחתת זמני טעינת הדפים וחיסכון במשאבי שרת. התוסף מציע גרסא חינמית וגרסה מלאה בתשלום ומתממשק מעולה ביחד עם התוסך WP Rocket.

IMAGIFY PLUGIN

Chaty - צרו קשר עם הגולשים שלכם

בעולם של גולשים שרובו חסר סבלנות, הרוב הגדול יעדיף לעתים קרובות שתהיה לו אפשרות לביצוע אינטראקציה ישירה. Chaty מאפשר לכם לשלב ערוצי צ'אט שונים, כמו WhatsApp, Facebook Messenger ועוד, באתר הוורדפרס שלכם בקלות. כתוצאה מכך, אתם מספקים למשתמשים דרך חלקה לתקשר, לשפר את חווית המשתמש ולהגדיל את ההמרות.

CHATY WORDPRESS PLUGIN

UpDraftPlus - תוסף גיבוי מהיר לאתר

UpdraftPlus ממוקם גבוה ברשימת תוספי וורדפרס מומלצים בקרב המשתמשים. תוסף זה מספק אפשרות לבצע גיבוי ושחזור לאתרי וורדפרס. זה מאפשר למשתמשים לגבות בקלות את כל האתר, כולל מסד הנתונים וכל הקבצים המשויכים, כמו תבניות, תוספים ומדיה. התוסף מציע גרסאות חינמיות וגם גרסאות פרימיום, 

Updraftplus plugin

Akismet - מניעת ספאם

הוא תוסף שנועד להגן על האתר מפני דואר זבל. זהו שירות אוטומטי שמסנן הערות דואר זבל ומעקבים, ומפחית את כמות התוכן הלא רצוי. לאחר ההתקנה וההפעלה באתר, הוא בודק אוטומטית את כל ההערות ומסנן את אלו שנראות כמו ספאם. זה עושה זאת על ידי השוואת כל הערה למסד הנתונים הגלובלי של דואר זבל כדי לקבוע אם זה נראה כמו משהו שנראה בעבר. התוסף מספק היסטוריית סטטוסים עבור כל הערה, כך שתוכל לראות בקלות אילו תגובות נתפסו או נוקו על ידי Akismet ואילו סומנו כספאם או שלא נשלחו כספאם על ידי מנחה. 

akismet-anti-spam-wordpress-plugin

אלמנטור - בניית אתרים

אלמנטור הוא תוסף מעולה וידידותי למשתמש עבור פלטפורמת וורדפרס המאפשר למשתמשים ליצור ולערוך אתרים עם עורך ויזואלי נוח. זהו בונה דפים "גרור ושחרר" (Drag & Drop) שמאפשר לכם לעצב את האתר שלכ בזמן אמת, לראות את השינויים תוך כדי ביצועם. אלמנטור מבטלת את הצורך בידע בקוד, מה שהופך את בניית אתרים לנגישה למגוון רחב יותר של אנשים. זהו תוסף חינמי שמציע אפשרויות עיצוב רבות אך קיימת גם גרסה בתשלום שמציעה פיצ'רים נוספים שמדרגים את נראות האתר. לקריאת המאמר המלא של תוסף אלמנטור.

בחירת תוספי וורדפרס מומלצים

כמו שהבנתם, קיימם מגוון תוספי וורדפרס מומלצים זמינים, הבחירה הנכונה תלויה בצרכים הספציפיים של האתר שלכם. בין אם אתם מתמקדים בקידום אתרים, מהירות דף או מעורבות משתמשים, התוספים הנ"ל מציעים פתרונות ברמה הגבוהה ביותר. על ידי שילוב כלים אלה באתר שלכם, אתם לא רק משפרים את חווית המשתמש אלא גם מכוונים את האתר שלכם בדרך לנראות טובה יותר והמרות גבוהות יותר.

זכרו – בעוד תוספים משפרים את הפונקציונליות, זה תמיד חיוני לשמור על עדכונים קבועים ולנטר את הביצועים אחרי הכל, אתר מותאם היטב וידידותי למשתמש הוא הבסיס לקידום מוצלח באינטרנט. מעוניינים בייעוץ לגבי תוסף מסויים? צרו איתנו קשר עוד היום והמומחים של ארבל דיגיטל ישמחו לעמוד לשרותכם.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook