Search
Close this search box.

פתיחת חשבון ג'ימייל חדש – מדריך צעד אחר צעד

זמן קריאה: 3 דקות

אם יש משהו חד משמעי שאפשר להגיד זה שנכון להיום, האימייל הפך לכלי הכרחי לתקשורת, וג'ימייל של גוגל בולט כאחת האפשרויות הפופולריות והידידותיות ביותר למשתמש. בין אם אתם יוצרים את חשבון הדוא"ל הראשון שלכם ובין אם אתם מעוניינים לנהל מספר תיבות דואר נכנס ביעילות, המאמר הבא ילווה אתכם בתהליך של פתיחת חשבון ג'ימייל, יצירת חשבון ג'ימייל חדש, ואפילו פתיחת חשבון ג'ימייל נוסף כדי לשמור על הפרדה בין החיים האישיים והמקצועיים שלכם.

פתיחת חשבון ג'ימייל מההתחלה

הבנת ג'ימייל – לפני שצוללים לתהליך של פתיחת חשבון ג'ימייל חדש, חשוב שתבינו  מה מציע המייל של גוגל. ממשק ידידותי למשתמש, פיצ'רים של אבטחה מהחזקות שיש והשילוב עם שירותי גוגל אחרים, ג'ימייל מספק פלטפורמה מקיפה לצרכי התקשורת שלכם.

שלבים ליצירת חשבון ג'ימייל הראשון שלכם

  • כניסה לכתובת הראשית – הכנסו לכתובת הראשית של ג'ימייל – https://www.google.com/intl/iw/gmail/about
  • תחילת יצירת חשבון – לחצו על 'ליצירת חשבון' כדי להתחיל בתהליך של יצירת חשבון ג'ימייל חדש.
  • מלאו את הפרטים שלכם – תצטרכו להזין מידע אישי, כולל שם מלא, כתובת הדוא"ל הרצויה וסיסמה חזקה.
  • אמתו את מספר הטלפון שלכם – גוגל עשויה לבקש את מספר הטלפון שלכם כדי לשלוח קוד אימות. שלב זה מוסיף שכבת אבטחה נוספת לחשבון שלכם.
  • השלימו את ההגדרה – עקבו אחר ההוראות שעל המסך כדי להשלים את הפרופיל שלכם ולהסכים לתנאים ולשירותים.

טיפים ליצירת חשבון ג'ימייל

  • בחרו כתובת דוא"ל ייחודית וקליטה.
  • צרו סיסמה חזקה כדי להבטיח את אבטחת החשבון שלכם.
  • שמרואת פרטי השחזור שלכם מעודכנים כדי למנוע אובדן גישה לחשבון שלכם.

פתיחת חשבון ג'ימייל נוסף

סיבות לניהול מספר חשבונות – הסיבות העיקריות שבעקבותן מבצעים פתיחת חשבון ג'ימייל נוסף הן כדי להפריד בין הודעות הדוא"ל שלכם בעבודה לאלו האישיים, כדי לנהל עסק צדדי או לנהל חשבון משותף עם בני משפחה.

איך מבצעים פתיחת חשבון ג'ימייל נוסף

  • צאו מהחשבון הנוכחי שלכם – אם אתם מחובר לג'ימייל, צאו מהחשבון הקיים שלכם.
  • חזרו על תהליך יצירת החשבון – בצעו את אותם השלבים שעשיתם בפתיחת החשבון הראשון שלכם – הכנסו לאתר ג'ימייל דרך הלינק המצורף, לחתו על 'יצירת חשבון' ומלאו את הפרטים הדרושים.
  • מעבר בין חשבונות – ג'ימייל מאפשר לכם לעבור בין החשבונות בקלות. לחצו על הסמל או תמונת הפרופיל שלכם בפינה השמאלית העליונה ובחר 'הוסף חשבון נוסף' כדי לעבור קדימה ואחורה לפי הצורך.

מעבר בין חשבונות

ברגע שסיימתם לפתוח לעצמכם אימייל נוסף, תוכלו לעבור בצורה נוחה ומהירה בין החשבונות כך שתהיה לכם את ההפרדה בין המיילים כמו שרציתם. כדי לעבור מחשבון אחד לאחר, הכנסו לאפליקציית הג'ימייל שלכם. לאחר מכן לחצו על תמונת הפרופיל שלכם בצד ימין למעלה, וייפתח לכם חלון כמו בתמונה המצורפת. לחצו על "הוספת חשבון נוסף", ולאחר שתכנסו לחשבון השני שלכם הוא יופיע לכם מתחת לחלק של נפח האחסון שלכם ותוכלו בלחיצה לעבור בקלות בין החשבונות.

ניהול מספר חשבונות

השתמשו בדפדפנים שונים או במצב גלישה בסתר כדי לשמור את החשבונות שלכם נפרדים אם אתם מעדיף. השתמשו בפיצ'רים כמו תיוג וסינון בג'ימייל כדי לארגן את הודעות הדוא"ל שלכם ביעילות, בדקו ועדכנו באופן קבוע את הגדרות האבטחה עבור כל חשבון.

לסיכום, פתיחת חשבון ג'ימייל, בין אם זה הראשון שלכם או אחד נוסף, זהו תהליך פשוט שפותח עולם של תקשורת וכלים ארגוניים. על ידי ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה, תוכלו ליהנות מהיתרונות המלאים של יצירת חשבון ג'ימייל חדש ופתיחת חשבון ג'ימייל נוסף כדי לענות על הצרכים שלכם. ארבל דיגיטל שמחים להציג לכם מאמר נוסף בנושא שיווק במייל.

'גל ארבל'
גו ויראל - סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אורגני ושירותי SEO נוספים.

אהבתם את המאמר? נשמח אם תשתפו :)

LinkedIn
WhatsApp
Twitter
Facebook