בית » בלוג
מידע מקצועי
קידום באינסטגרם – המדריך המלא (מעודכן ל – 2024)
זמן קריאה: 5 דקות היי, אני רון, מתעסק בתחום של שיווק וקידום ברשתות חברתיות כבר למעלה מחמש שנים והחלטתי לכתוב את הסקירה הבאה על מנת לספק מדריך לאלו המחפשים
קניית צפיות ביוטיוב – האם זה כדאי ואיך זה עובד?
זמן קריאה: 3 דקות היי, אני רון, מתעסק בקידום תוכן ברשתות חברתיות כבר מספר שנים ומומחה בעיקר ביוטיוב ממנו התחלתי. אני משער שאם הגעת לכאן כנראה שאת/ה מתעניינים ברכישת
רשתות חברתיות – הסכנות וההשפעות השליליות על האנושות
זמן קריאה: 4 דקות רשתות חברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. אנשים מכל הגילאים משתמשים בפלטפורמות אלו על מנת לתקשר עם חברים, משפחה ואנשים עם תחומי עניין
קידום אתר חנות – מה זה איקומרס ואיך משווקים נכון
זמן קריאה: 2 דקות אז לפני הכל נתחיל בתשובה לשאלה – מה זה איקומרס? איקומרס הוא אתר שמשמש כחנות וירטואלית ומאפשר קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים באינטרנט באמצעות ביצוע
שיווק משפיענים – הגברת אמון וחשיפה עם שיווק באמצעות משפיענים
זמן קריאה: 2 דקות שיווק משפיענים היא אסטרטגיית שיווק מהפכנית, שמעצבת מחדש את האופן שבו מותגים נחשפים לקהל שלהם. שיווק באמצעות משפיענים מתבצע באמצעות מפורסמים ואושיות ידועות ברשתות החברתיות
שיעור קליקים – הבנה מה זה CTR וחשיבותו למיקסום תוצאות
זמן קריאה: 2 דקות אם אתם מעוניינים להצליח בעולם הדיגיטל, חשיבות הכרת והבנת המדדים הקיימים היא המפתח להצלחה. אחד המדדים המרכזיים ביותר הוא שיעור הקליקים (CTR). אם אי פעם
הנעה לפעולה (Call to Action) – מה זה CTA?
זמן קריאה: 2 דקות המונח "הנעה לפעולה" (או באנגלית CTA – Call to Action) הוא יותר מסתם עוד 3 אותיות מוכרת בעולם השיווק, קריאה לפעולה היא אסטרטגיה מרכזית שיכולה
מה זה A/B Testing? ניצול מלוא הפוטנציאל של הבדיקה
זמן קריאה: 2 דקות בדיקת A/B, כלי רב עוצמה ורב-תכליתי בערכת הכלים לשיווק דיגיטלי, היא שיטה חיונית לאופטימיזציה של ביצועי האתר ולשיפור חווית המשתמש. על ידי הבנה מה זה
מבוא על החזר השקעה – מה זה ROI ואיך מחשבים אותו?
זמן קריאה: 3 דקות החזר על השקעה, המכונה בדרך כלל ROI (ראשי תיבות של "Return Of Investment") הוא מדד בעל משמעות רבה בעולם הפיננסים והעסקים. הוא משמש כאינדיקטור מרכזי
מה זה חווית משתמש (UX) וממשק משתמש (UI)?
זמן קריאה: 2 דקות אפיון חווית משתמש כרוך בהבנה כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם מוצר או שירות ומגיבים אליו. מדובר ביצירת מסע שהוא לא רק יעיל אלא גם מהדהד
ATF – מה זה Above the Fold ולמה זה חשוב לאתר שלכם
זמן קריאה: 2 דקות כחלק מפעולות האופטימיזציה לטובת ה-SEO, הבנת החשיבות של המושג ATF (Above the Fold), חשוב עבור כל מקדם אתרים, מעצב אתרים או יוצר תוכן. מקור המונח
היכרות עם סנאפצ'ט (Snapchat) -אפליקציית הודעות מולטימדיה
זמן קריאה: 2 דקות בין המגוון הרחב של הרשתות החברתיות, סנאפצ'ט התגלתה כפלטפורמה משנה משחק, מושכת את המשתמשים ברחבי העולם עם התכונות הייחודיות שלה וחווית המשתמש המגניבה. רוצים לדעת
מערכת וורדפרס – פלטפורמה ידידותית לבניית אתרים
זמן קריאה: 3 דקות וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח (CMS) הידועה בגמישות ובממשק ידידותי למשתמש שלה. הושקה בתחילה כפלטפורמת בלוגים, היא התפתחה לכלי רב-תכליתי לבניית מגוון אתרים.
פתיחת חשבון ג'ימייל חדש – מדריך צעד אחר צעד
זמן קריאה: 3 דקות אם יש משהו חד משמעי שאפשר להגיד זה שנכון להיום, האימייל הפך לכלי הכרחי לתקשורת, וג'ימייל של גוגל בולט כאחת האפשרויות הפופולריות והידידותיות ביותר למשתמש.
תכנון אסטרטגיית שיווק אפקטיבית – איך מתחילים?
זמן קריאה: 3 דקות בעולם העסקים המתפתח של היום, הבנה ויישום אסטרטגיית שיווק טובה חיונית להצלחה. אבל מהי אסטרטגיה שיווקית, וכיצד אפשר לבנות אסטרטגיה שיווקית שמספקת באמת? במאמר זה
קידום בגוגל מפות – הגדלת חשיפה ע"י הוספת עסק לגוגל מפות
זמן קריאה: 2 דקות גוגל מפות אינו כלי שמיועד רק להנחיות ומציאת דרכים. זה כלי מעולה לעסקים שמעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם בשוק המקומי. על ידי הוספת עסק לגוגל
איך מוסיפים מיקום באינסטגרם לפוסט וסטורי
זמן קריאה: 2 דקות אם אתם מעוניינים לשתף סטורי ולא יודעים איך מוסיפים מיקום באינסטגרם, או אולי רוצים להעלות פוסט חדש ולשתף היכן אתם נמצאים אבל לא יודעים איך
שליטה באמנות הניוזלטרים – מיצירה להפצה
זמן קריאה: 3 דקות בעידן התקשורת הדיגיטלית, ההבנה מה זה ניוזלטר היא מכרעת. ניוזלטר הוא הפצה קבועה של מידע, המרוכז בדרך כלל סביב נושא מרכזי, לקהל שנרשם אליו. זוהי
שיווק אופליין (Offline Marketing) – מדריך מקיף
זמן קריאה: 3 דקות בעידן הדיגיטלי, בו הנוכחות הדיגיטלית שולטת ומותגים מתחרים בעולם הוירטואלי, שיווק אופליין עומד כאסטרטגיה נצחית, חיונית לעסקים השואפים להקים קמפיין שיווקי מקיף ואפקטיבי. במאמר הבא
בדיקת מיקומים בגוגל – מעקב אחר דירוג מילות המפתח שלכם
זמן קריאה: 3 דקות אם אתם בעלי אתר ועושים לו קידום אורגני בגוגל, חלק גדול ומשמעותי מעבודת ה-SEO שלכם היא קידום מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלכם על ידי הוספת
משפך שיווקי – בניית משפך בצורה אסטרטגית לעסק שלכם
זמן קריאה: 2 דקות בעולם הדינמי של שיווק דיגיטלי, הבנת הרעיון של משפך שיווקי היא חיונית עבור עסקים שמטרתם לייעל את אסטרטגיות גיוס הלקוחות שלהם. אבל מה זה משפך
תגית קנוניקל (Canonical Tag) – מתי ואיך משתמשים
זמן קריאה: 2 דקות אז מה זה בעצם תגית קנוניקל? – תגית קנונית היא רכיב HTML שעוזרת למקדמי אתרים למנוע בעיות של תוכן משוכפל, על ידי ציון הגרסה ה"קנונית"
תגיות מטא (Meta Tags) – סוגים, הטמעה והחשיבות ל-SEO
זמן קריאה: 4 דקות כל מקדם SEO מצעיר ביותר ועד למנוסה ביותר יודע שתגיות מטא חלק בלתי נפרד בפעולות הבסיס שיש לבצע בקידום אורגני. תגיות מטא הן תגיות HTML
פלטפורמות לבניית אתרים הנפוצות ביותר בישראל
זמן קריאה: 2 דקות אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם ושהוא יתבלט בין שאר העסקים והמתחרים שלכם כדאי מאוד שיהיה לכם אתר אינטרנט. בין המבחר הרחב של פלטפורמות
איך לבחור שם לעסק – 9 טיפים שינחו אתכם בבחירת שם לעסק
זמן קריאה: 2 דקות בעת השקת חברה או מיזם, אחד הצעדים הראשונים ביותר הוא ההחלטה על שם לעסק. בעזרת אסטרטגיה מחושבת תוכלו לבחור שם שהקהל שלכם יתחבר אליו ומשקף
איך עושים פוסט משותף באינסטגרם – המדריך המלא (כולל סרטון)
זמן קריאה: 2 דקות אינסטגרם היא כבר לא רק פלטפורמה לשיתוף רגעים אישיים אלא התפתחה למרחב לשיתוף פעולה ובניית קהילה. אפשרות אחת ששניתן לראות כיום בפוסטים רבים היא פוסטים
איך עובד האלגוריתם של אינסטגרם (מעודכן ל-2024)
זמן קריאה: 2 דקות בעקבות ההתפתחות הבלתי נפסקת של הרשתות החברתיות, הבנת אופן פעולת הפלטפורמות חשובה על מנת להצליח לטווח הארוך. פלטפורמה אחת שמתפתחת בקצב מסחרר ומשפיעה על האופן
פרסום ושיווק בטלגרם – מקסמו את חשיפת העסק שלכם
זמן קריאה: 4 דקות בעולם ההולך ומתפתח של טכנולוגיה ורשתות חברתיות, פלטפורמה שצברה אחיזה משמעותית היא טלגרם. אבל מה זה טלגרם? ואיך פרסום שיווק בטלגרם משנה את המשחק לעסקים?
6 תוספי וורדפרס מומלצים למקדמי אתרים ובכללי
זמן קריאה: 4 דקות בעלי אתרים תמיד מחפשים את הכלים היעילים ביותר כדי להגדיל תנועה ומעורבות. בין הכלים הללו, התוספים המומלצים של וורדפרס בולטים מכיוון שהם מציעים פונקציונליות מגוונת.
מה זה בידול עסקי ולמה זה חשוב לכל עסק
זמן קריאה: 2 דקות אם יצא לכם לחשוב איך עסק יכול להתבלט בשוק כל כך גדול ותחרותי כמו שיש היום, אז התשובה לכך היא בידול עסקי. ללא קשר לענף,
מאמרים לקידום אתרים – מהם מאמרי SEO?
זמן קריאה: 2 דקות ככל שהעולם הדיגיטלי ממשיך להתפתח, החשיבות של תוכן איכותי לקידום אתרים מודגשת יותר ויותר. בין צורות התוכן השונות, מאמרים הוכחו ככלי משכנע למשיכת קהלים, לשיפור
איך בודקים כניסות לאתר – מדריך מקיף לבדיקת כניסות לאתר
זמן קריאה: 3 דקות אם יש לכם אתר אינטרנט שאתם מציגים באמצעותו מידע או שירות מסוים, טבעי שיהיה לכם את הרצון לדעת שהאתר שלכם "עובד" ומשרת לכם הצרכים. אז
אימייל מרקטינג – המדריך המלא לשיווק במייל
זמן קריאה: 3 דקות מה זה אימייל מרקטינג? שיווק במייל (או במונח בעולם הדיגיטלי "אימייל מרקטינג") הוא כלי בעל ערך ונפוץ מאוד בערכת הכלים לשיווק בדיגיטל. שיווק מסוג זה
מה ההבדל בין דף נחיתה לאתר – המאמר שיעשה לכם סדר
זמן קריאה: 2 דקות בעולם הדיגיטל שהולך ומתפתח קיימים המון מושגים וסוגים של דפים ברחבי האינטרנט שלפעמים יכולים קצת לבלבל. אם אי פעם שאלתם את עצמכם, "מה ההבדל בין
יוסט Yoast SEO – תוסף וורדפרס לקידום אורגני
זמן קריאה: 3 דקות Yoast SEO הוא תוסף וורדפרס פופולרי שנועד לעזור לכם לשפר את האופטימיזציה למנועי החיפוש (SEO) של האתר שלכם. עם למעלה מ-5 מיליון התקנות פעילות ודירוג
WP Rocket – תוסף לשיפור מהירות אתרים
זמן קריאה: 3 דקות מהירות אתר וזמן הטעינה שלו חיוניים לשמירה על מעורבות המשתמשים ושיפור דירוג מנועי החיפוש. WP Rocket הוא תוסף מטמון (Cache) שנועד לייעל את ביצועי האתר
מחקר מילות מפתח בגוגל – איך לבדוק חיפושים פופלארים
זמן קריאה: 3 דקות לפני שנדבר על מחקר מילות מפתח, קודם כל צריך להבין מה זה מילת מפתח. מילת מפתח היא מונח או ביטוי שכוללים את המהות של נושא
מה זה שיווק שותפים (Affiliate Marketing) ואיך מתחילים?
זמן קריאה: 2 דקות מה זה שיווק שותפים? שיווק שותפים היא אסטרטגיית שיווק באינטרנט מבוססת ביצועים, שבה עסקים מתגמלים את האנשים שמשתפים איתם פעולה עבור כל לקוח שנכנס בעזרת
Core Web Vitals – מדדי הביצועים של גוגל
זמן קריאה: 4 דקות עולם האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ראה שינויים רבים במהלך השנים. ככל שמנועי חיפוש כמו גוגל ממשיכים לשפר את האלגוריתמים שלהם, ההתמקדות עוברת לספק למשתמשים את
גוגל Bard – כלי AI מבית Google
זמן קריאה: 3 דקות בעולם המתפתח ללא הרף של בינה מלאכותית (AI), להקדים את המתחרים הוא חיוני. בין אם אתם סופרים, משווקים או בעלי עסק, אתם צריכים את הכלים
נגישות באתרים – מדריך להנגשת אתרי אינטרנט לפי התקן (מעודכן 2024)
זמן קריאה: 3 דקות בעידן הדיגיטלי של היום, נגישות אתרים הפכה לגורם חיוני לעסקים וארגונים. נגישות אתרים מתייחסת לקלות שבה משתמשים עם מוגבלויות יכולים לגשת לאתר ולנווט בו. זה
גוגל סרץ' קונסול (Google Search Console) – מדריך למתחילים
זמן קריאה: 4 דקות כבעלי אתרים, אתם בטח יודע כמה חשוב שתהיה לכם נוכחות חזקה ברשת. אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג זאת היא על ידי ביצוע אופטימיזציה לאתר שלכם
תוצאות עשירות וסכימות
זמן קריאה: 4 דקות מה הן תוצאות עשירות בגוגל? Rich Snippets הן סוג של תוצאות עשירות המופיעות בדף תוצאות החיפוש של גוגל. מה הכוונה תוצאות עשירות – אלו תוצאות
הוטג'אר (hotjar) – מפות חום ומעקב אחרי התנהגות גולש
זמן קריאה: 3 דקות אם יש לכם אתר אינטרנט או שאתם מנהלים עסק ברשת, אתם בוודאי יודעים כמה חשוב להבין באיזה צורה הגולשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלכם. הבנת
סמראש (SEMrush) – מערכת SEO מתקדמת
זמן קריאה: 3 דקות אז, מה זה SEMrush? סמראש הוא כלי קידום אתרים מקיף מעולה שנועד לעזור לעסקים ולאנשים פרטיים להשיג הצלחה בשיווק הדיגיטלי לעסק שלהם. לסמראש יש למעלה
מהי תעודת אבטחה לאתר (SSL) ומה חשיבותה?
זמן קריאה: 3 דקות תעודת SSL, או תעודת Secure Sockets Layer, היא תעודה דיגיטלית המאפשרת תקשורת מאובטחת בין דפדפן אינטרנט לשרת אינטרנט. הוא מספק אימות והצפנה לאתרי אינטרנט, ומבטיח
מה ההבדל בין וובינר לזום
זמן קריאה: 3 דקות אז מה זה בעצם וובינר? וובינר הוא שיעור / הרצאה או מצגת מקוונים המאפשרים לאנשים להשתתף מרחוק מכל מקום בעולם עם חיבור לאינטרנט. הביטוי וובינר
זפו – מערכת קידום אתרים (Zefo SEO)
זמן קריאה: 3 דקות בעידן הדיגיטלי של היום, כל עסק חייב שתהיה לו נוכחות חזקה באינטרנט. חלק גדול מהנוכחות הזו ברשת הוא דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש. כאן נכנסת
טאמבלר (tmblr) – פרסום מיקרובלוגינג לפרסום תוכן
זמן קריאה: 3 דקות טאמבלר היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית שצוברת תאוצה בשנים האחרונות. היא נוסדה בשנת 2007 על ידי דיוויד קארפ, והיא הפכה במהרה לפלטפורמה לביטוי עצמי ויצירתיות.
איך לבנות פרופיל לינקדאין – מדריך לבניית פרופיל לינקדאין מקצועי
זמן קריאה: 5 דקות אז מה זה לינקדאין? Linkedin היא רשת חברתית המיועדת במיוחד לאנשי מקצוע להתחבר, לרשת ולהציג את מקצועם, כישוריהם והישגיהם. היא נוסדה בשנת 2002 ונרכשה על
סקרימינג פרוג (Screaming Frog) – כלי מקצועי לניתוח טכני של אתרים
זמן קריאה: 4 דקות אם אתם עושים קידום אורגני או בעלי אתר ומעוניינים לשפר את הנראות שלו, אתם צריכים כלי שיעזור לכם לנתח את ביצועי האתר שלכם ולזהות בעיות
אלמנטור (Elementor) – תוסף לבניית אתרים ללא צורך בידע בקוד
זמן קריאה: 3 דקות אלמנטור הוא תוסף פופולרי לבניית דפים עבור פלטפורמת וורדפרס המאפשר למשתמשים ליצור עיצובים מותאמים אישית לאתרים שלהם מבלי לדעת קוד. עם אלמנטור, משתמשים יכולים לגרור
גוגל אנליטיקס (Google Analytics) – כלי לניתוח נתוני אתרים
זמן קריאה: 4 דקות גוגל אנליטיקס יוניברסל (Google Analytics Universel – UA) הוא שירות ניתוח אינטרנט המוצע על ידי גוגל, המאפשר לבעלי אתרים לעקוב ולנתח נתונים כמו תנועה באתר
איך עובד האלגוריתם של גוגל? הצצה למאחורי הקלעים
זמן קריאה: 3 דקות האלגוריתם של גוגל הוא הכוח המניע מאחורי מנוע החיפוש החזק ביותר על פני כדור הארץ. המתכון הסודי הוא שקובע אילו אתרים מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש
פרסום וקידום ממומן בטיקטוק – פלטפורמה עם פוטנציאל חשיפה גדול
זמן קריאה: 4 דקות טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים, בדרך כלל באורך של בין 15 ל-60 שניות. האפליקציה נמצאת בבעלות חברת הטכנולוגיה הסינית
מה זה קידום ממומן בגוגל (PPC) וכמה עולה פרסום כזה
זמן קריאה: 4 דקות בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים צריכים להיות בעלי נוכחות חזקה ברשת על מנת להישאר תחרותיים. אחת הדרכים היעילות ביותר להגביר את הנראות שלכם
מהם אימוג'ים ומה מטרתם? המדריך לשימוש ב-2024
זמן קריאה: 3 דקות בעידן הדיגיטלי של היום, התקשורת משתרעת הרבה מעבר לטקסט פשוט. אחת התופעות הנפוצות ביותר שמעצבות מחדש את אופן התקשורת שלנו היא השימוש באימוג'י. הסמלים הקטנים
קובץ רובוטס (Robots.txt) – קובץ הוראות לסריקת האתר
זמן קריאה: 2 דקות אם אתם מתעסקים בקידום אורגני, כנראה שמעתם את המושג "קובץ רובוטס" – Robots.txt. קובץ רובוטס הוא קובץ טקסט פשוט שמנחה את מנועי החיפוש אילו עמודים
ChatGPT – כלי ה-AI ששינה את חוקי המשחק
זמן קריאה: 3 דקות הבינה המלאכותית חוללה מהפכה באופן שבו אנו מתקשרים עם טכנולוגיה. מעוזרים קוליים ועד צ'אט בוטים, פתרונות המונעים בינה מלאכותית הפכו את חיינו לקלים, מהירים ויעילים
מה זה Pinterest ואיך עושים קידום עסקים בפינטרסט כדי למקסם את חשיפה
זמן קריאה: 4 דקות אז מה זה Pinterest? פינטרסט היא רשת חברתית שמאפשרת למשתמשים לשתף, לגלות, ולאחסן תמונות, וידאו ורעיונות ויזואליים אחרים. משתמשים יכולים ליצור ולנהל לוחות מודעות וירטואליים
שיווק בוואטסאפ – WhatsApp Marketing
זמן קריאה: 4 דקות וואטסאפ היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר בעולם, עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים. לא מפתיע שעסקים בוחנים בודקים אפשרות פוטנציאל של שיווק בוואטסאפ כדי
כמה עולה לפרסם ביטיוב? המדריך לקידום ממומן ביוטיוב
זמן קריאה: 3 דקות בעידן הדיגיטלי, קידום ממומן ביוטיוב הוא כלי חיוני להגברת הjahpv והשגת קהל יעד רחב יותר. על ידי שימוש בטקטיקות שונות והתאמת התכנים לקהל היעד, ניתן
קידום ממומן בפייסבוק ע"י פרסום מטורגט וממוקד
זמן קריאה: 2 דקות פייסבוק הפכה לפלטפורמה חיונית לעסקים להגיע ולתקשר עם קהל היעד שלהם. עם למעלה מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, ענקית המדיה החברתית הפכה לכלי חיוני לעסקים
איך עושים קידום ממומן בסטורי באינסטגרם – המדריך המלא
זמן קריאה: 4 דקות בשנים האחרונות אינסטגרם הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם. עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים, אינסטגרם הפכה לכלי חיוני לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח
גוגל לעסק שלי – גוגל מיי ביזנס (Google My Business)
זמן קריאה: 6 דקות אם אתם מנהלים עסק מקומי, אתם כנראה מודעים לחשיבות שתהיה אפשרות למצוא אותו באינטרנט. אמנם ישנן דרכים רבות לשפר את הנוכחות שלכם ברשת ובנועי החיפוש,
איך עושים קידום אורגני בגוגל (SEO) – מדריך מקיף למתחילים
זמן קריאה: 7 דקות מה זה קידום אורגני בגוגל? קידום אורגני (או בקיצור באנגלית SEO – Search Engine Optimization) זהו תהליך שבו מבצעים אופטימיזציה לעמודים באתר על מנת שהוא